Dag 22: the end

18 mei 2014 - Bukoba, Tanzania

Zondag 18 mei

Vandaag de laatste dag in Bukoba. Morgen begint de terug reis weer. Wat gaan vakantiedagen toch altijd snel. Vanochtend zijn we naar de Pentacosta church geweest naast de landingsbaan van het vliegveld in Bukoba. Het was weer feest! Heerlijk uitbundig God aanbidden. Deze mensen  kennen geen schaamte wat dat betreft. We hebben een paar liederen (met gegil) opgenomen voor thuis. Kan Marc nog even lekker nagenieten! Hi, hi. Vanmiddag komen Clemence en Julius nog even langs om afscheid te nemen, hopelijk met de vrouwen.

Morgen vertekken we om 6.00 uur met de bus naar Kampala. Daar moeten we William nog ergens tegen zien te komen, omdat hij nog een brief voor Reina (UCCF) aan ons mee wil geven. We willen in Namirembe-guesthouse dineren en ons daarna naar het vliegveld in Entebbe laten brengen door onze chauffeur daar Saison. Om ong. 2300 uur vertrekt dan ons vliegtuig weer naar Amsterdam.

Dit zal het laatste reisverhaal wel zijn, omdat er onderweg geen wifi meer beschikbaar is. We hopen dat iedereen genoten heeft van onze verhalen en misschien nieuwsgierig is gemaakt. Wil je een kind sponsoren in Oeganda of een weeskind in de school van Malehe, doe ons dan even een berichtje. Tot gauw!

1. Koos Meijerink:
    18 mei 2014
    We vonden het heel leuk om jullie reis via de verslagen te volgen en zijn benieuwd naar jullie live verhalen, foto's en filmpjes. Goede reis en tot snel ziens in Apeldoorn!
    Koos & Brigitte
  2. Gerard en Ans:
    18 mei 2014
    We hebben genoten van jullie verhalen, sterkte op de terugreis met de lange busreis en een behoudens aankomst in Nederland gewenst en tot spoedig ziens!
    Hartelijke groet,
    Gerard en Ans
  3. Ria riphagen:
    18 mei 2014
    Lekker genieten elke keer goede reis weer terug groetjes frans en ria
  4. Adri Tijman:
    18 mei 2014
    Jullie zijn goede verslaggevers; prima verhaaltrant. Niet alleen leuk, maar ook informatief.

A3
  5. Sonja:
    19 mei 2014
    Beste Ellen en Marc!
    Dit waren buitengewone verhalen, heel indrukwekkend en interessant, wat een avontuur. Wij wensen jullie een fijne reis terug en tot gauw .
    Hartelijke groet,
    Sonja en Joop.